HOME OUR STORY CASE STUDIES
Absoluut Nieuw(s)
Vlaams-Brabant verleidt met 2 nieuwe magazines
Inspiratie nodig om erop uit te trekken bij dit zonnig weer? Vanaf 15 maart vindt u de nieuwe magazines van Toerisme Vlaams-Brabant in de rekken van uw betere Dienst voor Toerisme, of bij uw favoriete fietscafé. Boordevol tips en meteen-doen-materiaal uit de Groene Gordel en Het Hageland. Absoluut zorgde voor concept en vormgeving. En zet met deze edities meteen ook de toon voor de hele nieuwe styling van Toerisme Vlaams-Brabant.

Meer weten? Bestel je eigen exemplaar - of beter nog: je abonnement - via http://t.co/S9pE9EO5R6
of lees ze hier:
http://issuu.com/visitflanders/docs/hageland-2014
http://issuu.com/visitflanders/docs/groene-gordel-2014
     Abonneer je hier     
Taalcampagne
In opdracht van de Vlaamse overheid en de Huizen van het Nederlands zette Absoluut de schouders onder de campagne “Nederlands oefenen, ik doe mee!’. Op de taalboulevardwebsite kunnen anderstaligen een plek te vinden in hun buurt om Nederlands te oefenen en vinden Nederlandstaligen tips om te oefenen met anderstaligen.

De boodschap werd verspreid via affiches, flyers, een radiospot, advertenties, bannering en social media en een heuse taalmobiel. Al deze acties werken toe naar de langste conversatietafel die op 5 april doorgaat in Park Spoor Noord in Antwerpen, met aanvullend een picknick en workshops. Inschrijven kan gratis via de website www.taalboulevard.be

Benieuwd naar de radiospot? Beluister hem hier: http://www.youtube.com/watch?v=B5SflVk7qxw
Volg voor meer taalweetjes, leuke filmpjes, evenementen de Facebookpagina www.facebook.com/taalboulevard.

De actie met de taalmobiel: http://www.youtube.com/watch?v=B3niTAVfet8
Nieuwe imago-campagne VDAB
VDAB wil... via een nieuwe campagne sleutelen aan haar imago, vooral met oog op KMO's en jonge werkzoekenden. Absoluut werkt een affichage- en online campagne uit die altijd begint met 'Ik wil' en een werkgever, werkzoekende of werkende toont die een concrete vraag heeft voor VDAB.
     Ontdek de case     
Beleef 100 jaar radio
En ja, ook om 100 jaar radio te vieren, is er een beeld nodig. Het resultaat: een zwart/wit koppel met een hippe radioplayer in de hand. The place to be vanaf 28 maart: het radiohuis in Leuven.
Lancering huisstijl Vlaamse overheid
De Vlaamse overheid lanceerde een nieuwe huisstijl. Eentje met een veelbesproken leeuw die je vriendelijk maar toch rechttoe, rechtaan kijkt. U hoorde er zeker al iets over waaien in de media. Maar wist u dat Absoluut mede-architect was van deze nieuwe huisstijl? De vernieuwde huisstijl gaat verder dan een nieuw logo voor de Vlaamse overheid en zou op termijn de wall of shame van duizenden logo’s moeten slopen. Absoluut begeleidde de creatieve invulling van het logo, de toepassingen en de grids. Maar ook in de nieuwe iconen, labels en signalisatie voor gebouwen hebben wij onze klauwen gezet.
In the picture
In het straatbeeld van Leuven kom je ons ook tegen: de vlaggen op de Bondgenotenlaan zijn van de hand van Absoluut. Bedankt Visit Leuven voor de foto.
Absoluut
Absoluut een goed idee.
Ten dienste van goede diensten. Noem ons maar: communicatieverbeteraars.
Social Media
Volg Absoluut op de voet via social media

Contact
ABSOLUUT
Vaartdijk 3 bus 601
3018 Wijgmaal (Leuven)


www.absoluut.be
info@absoluut.be
T +32 (0)16 35 98 98
Copyright © Absoluut 2014, All rights reserved.
Open in browser / Unsubscribe