Absoluut elke donderdag Date-dag en nog veel meer.
Absoluut tijd voor je relatie
In goede en in kwade dagen. Makkelijk gezegd met een veeleisende job, een stel schreeuwende kinderen en een berg was die zich opstapelt. Die partner komt dan vaak op de allerlaatste plaats. Dat moet anders, dacht Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin Jo Vandeurzen. Vonden wij ook. En zo werd donderdag voortaan date-dag.
Wie gaat er voor ons door weer en wind? De vuilnismannen. Topkerels die ons respect verdienen. Daarom riepen we samen met Interafval de Week van de Afvalophaler in het leven. We ontwierpen een stickervel vol complimenten en een dubbelzinnige tv-spot. Achterliggende boodschap: wie het afval buitenzet, verdient respect. Wie het elke dag ophaalt, nog meer. #HouHetNet
Hatsjie! Gezondheid. Maar gezond bent u niet. Slim al evenmin. Want u kon zich laten inenten tegen de griep, net als die duizenden gezondheidsmedewerkers die we samen met minister Jo Vandeurzen overtuigden. Drie leidinggevenden uit de zorgsector gaven hun collega’s het goede voorbeeld in een campagnefilmpje. Onze baristawagen trakteerde de gezondheidsmedewerkers na hun griepprik op een welverdiende koffie.
Heel mooi, dat nieuwe Sven Nys Cycling Center op de Balenberg, maar zeker niet het enige Hagelandse pareltje. En verdienen die andere toeristische trekpleisters dan geen aandacht? Voor Toerisme Vlaams-Brabant creëerden we drie teasende filmpjes en een grote geïllustreerde kaart – voor zo’n 240.000 (!) Libelle-exemplaren– met daarop àlle troeven uit de streek van de veldritconifeer.
Met Swiftslide, de nieuwe spin-off van technologiespeler Cegeka, kan iedereen in een swipebeweging stories en content toevoegen aan een presentatie en die even snel weer verwijderen. Voor de lanceringscampagne van zo’n handige tool pakten we uit met een teasend animatiefilmpje en een splinternieuwe huisstijl. Op de Web Summit in Lissabon hielden we de Europese launch nauwlettend in de gaten. En we zagen dat het goed was.