PORTFOLIO OVER ONS CONTACT
Absoluut veel nieuws in oktober
Absoluut nieuw in de toren
Een graficus met een diploma Moderne Geschiedenis, veel gekker kom je ze niet tegen. Johan zwaaide jarenlang de scepter als art director en grafisch vormgever (o.a. bij Publicis en Famous), gaf tussendoor nog les aan de AP Hogeschool en versterkt sinds eind november de Absoluut-gelederen. Youngsters Ward (dtp/grafisch vormgever) en Lauranne (copywriter) maken ons team compleet. Welkom nieuwe collega’s!
Absoluut Amsterdam
In onze agenda stond al maanden een dikke rode cirkel rond 6, 7 en 8 oktober: de mysterieuze verrassingsteambuilding. Dit jaar belandden we in de hoofdstad van onze Noorderburen en dat betekende veel bootjes, veel eten en drinken en vooral heel veel opgeladen batterijen. De Duracellkonijnen van Absoluut zijn weer klaar voor een jaar vol straffe campagnes.
Doe alsof je erbij was
Absoluut sorteren
Van erwtjes tot boontjes, in meer dan 80 landen draaien de sorteermachines van Tomra op volle toeren. Met de wedstrijd “The Golden Bean” zetten we hun gloednieuwe machine in the picture. De juiste gok op het tijdstip waarop de gouden boon uit de machine zou vallen, leverde 3.500 euro voor het goede doel op.
Ontdek de Happy Faces bij Tomra
Absoluut correct
Was het nu Sofie’s of Sofies tas? En schrijf je Kerstmis wel of niet met een hoofdletter? Slechts één adres voor het antwoord op al je prangende spellingsvragen: de spellingbrochure van de Taaltelefoon. Van de grammaticaregels bleven we af, de lay-out gaven we een frisse facelift. Gratis en voor niets te vinden op www.taaltelefoon.be.
Eet jij pannekoeken of pannenkoeken?
Absoluut aan de fles
Wat René Magritte met jenever te maken heeft, komt u op de nieuwste tentoonstelling van het Jenevermuseum te weten. Wij bogen ons over het campagnemateriaal voor de historische tentoonstelling met meer dan 160 affiches. Partner De Morgen deed ook zijn duit in het zakje en trakteerde zijn abonnees op gratis tickets.
Exposé of elixir?
Absoluut een eigen verhaal
Studenten van Odisee schrijven hun eigen verhaal. OdiStories, de nieuwsbrief voor laatstejaarsstudenten uit het secundair onderwijs, doet dat vanaf nu ook. Nieuwe naam, nieuwe look and feel, zelfde idee: studeren aan Odisee Hogeschool is ‘not a classic story’.
Lees het splinternieuwe magazine
Absoluut toegankelijk
24 studententeams, 24 uur om een baanbrekend design op poten te zetten, dat is de wedstrijdformule van Deadline24. Niet zomaar design, wel Universal Design, toegankelijk voor iedereen. Met een baristawagen inclusief te hoge en vreselijk onpraktische toog kondigen we de wedstrijd aan bij studenten architectuur en productontwikkeling.
Kent u de ‘Studentus Obstructus’ al?
Absoluut voorbij de clichés
Genuanceerde journalistieke berichtgeving ruimt stilaan plaats voor ‘kort door de bocht’-gedrag. Absoluut to the rescue! We riepen Clichékillers in het leven, een wedstrijd waarbij journalistiekstudenten een jury van vier journalistieke kleppers proberen omver te blazen met hun spraakmakende print-, radio- of videoreportage. Bekijk snel het filmpje met ‘tips’ van Yves Desmet.
Klik hier
Absoluut
Absoluut een goed idee.
Ten dienste van goede diensten. Noem ons maar: communicatieverbeteraars.
Social Media
Volg Absoluut op de voet via social media

Contact
ABSOLUUT
Vaartdijk 3 bus 601
3018 Wijgmaal (Leuven)


www.absoluut.be
info@absoluut.be
T +32 (0)16 35 98 98
Copyright © Absoluut 2016, All rights reserved.
Open in browser / Unsubscribe