Een Twitterrel ontketenen, daar zijn we goed in. Zeker als het voor het goede doel is. Voor 11.11.11 pakten we uit met een sterk beeld van een politicus/politica aan de ene kant en een vluchteling aan de andere kant. Twee korte zinnetjes lieten niemand onberoerd: ‘Sommigen vluchten om politieke redenen. Anderen ook.’ Voilà, dat heet dan een campagne met een knaller lanceren. En denk maar niet dat we al klaar zijn.
Woon je op minder dan 7 km van je werk en fiets je elke dag? Of stap je soms op de – al dan niet elektrische – trappers? Proficiat! Je bent automatisch lid van de 7km-club: de snelst groeiende en meest relaxte club van het land. In een campagne voor het Departement Mobiliteit en Openbare Werken maken we van fietspendelen de nieuwe standaard. Met opvallende fietsplaatjes als blikvanger.
Hoog bezoek in basisschool De Beerring in Beringen. Niet van een BV of de koning, maar van Mick Plastic, een figuur uit de toekomst met een echte teletijdmachine. In naam van Limburg.net komt Mick Plastic kinderen in een interactieve workshop alles leren over de negatieve gevolgen van plastic in onze omgeving. Want jong geleerd is oud gedaan.
Vooraleer u denkt dat we het vliegtuig naar de Verenigde Staten namen om daar in de drank te vliegen: we hebben het over de nieuwe foto-expo in het Jenevermuseum. Met filmsterren. En booze. Want Marilyn Monroe, Audrey Hepburn en Marlon Brando dronken al eens graag een glas. En wij ook, om te toosten op het unieke partnership dat we met De Morgen konden regelen.